lørdag den 4. august 2012

Endnu en lækker vest fra mormor :0)

For et par dage siden kom mormor forbi med en ny skønhed til Ida, denne gang i pink :0)
I går fik jeg så lavet en nederdel der passer til vesten, utroligt sådan en nederdel kan være et flerdags projekt, men ryg og bækken driller stadig, så 1/2 time ved symaskinen er max for tiden :0(
Nå men endu et fint sæt er det da blevet til :0)

Strikvest fra mormor
Bluse fra Klappekage
Nederdel fra Klappekage
Strømpebukser de billige fra Fakta, har ikke fået bestilt de lækre decoy strømpebukser som jeg ellers sværger til ;0)
Gule røjsere fra Bundgaard

23 kommentarer:

  1. Hej Jane.

    Skal lige til at have skrevet til din mor ang. vestene. Gider du prøve at måle en af Ida's nye veste? Hvad størrelse vil du sige den er?
    Super fint sæt tøj den søde Ida har fået ;)
    Tak. Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth, de sidste veste jeg har fået har været 37 cm fra skulder og ned og den svarer til str 4år, men hvis du måler lille pigen fra skilder og ned kan min mor sikkert strikke længden efter dit mål, synes dog ikke den må blive for lang, så virker den bare tung i den tykke bomuld ;0)

      Slet
  2. Hun laver altså bare de lækreste veste hende mormor! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sandie, ja vi er også meget glade for dem herhjemme, og Ida plejer at kunne bruge hendes i et par år, hun vokser ikke så hurtigt ;0)

      Slet
  3. hvem der bare kunne strikke, de veste er alt for skønne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lotte, jeg er også glad for at min mor er så dygtig med strikkepindene

      Slet
  4. Skønne billeder med skønne farver. Vores mormor strikker mest langærmede trøjer, men det er bare SÅ lækkert med lidt hjemmestrik når man nu ikke selv kan :)

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og give away

    Mvh Elisabeth
    http://missionidealvaegt.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Elisabeth, det vil jeg gøre ;0)

      Slet
  5. ej kan man ikke bestille sådan en skøn vest, den er bare herlig.
    Og dejligt sæt iøvrigt :)
    KH Micha

    SvarSlet
  6. Hej Micha, tror da gerne mormor vil strikke en vest til dig, hvis du skriver til mig på mail skal jeg gerne give dig hendes mailadresse. Min mail står i sidebaren til venstre ;0)

    Kh Jane

    SvarSlet
    Svar
    1. Venter lidt det skulle være til min niece, hun er ikke født endnu :) har ikke selv en pige.
      Ville være skønt at strikke den selv til hende, men de smukke mønstre hende mormor kan, det kan jeg vist ikke klare :)
      Men kan være jeg skriver om nogle måneder :)
      KH Micha

      Slet
    2. Det gør du bare ;0)

      Kh Jane

      Slet
  7. Hej Jane.

    Jeg kan ikke sende en mail til din mor, er det den rigtige adresse jeg har fået? Har prøvet båda fra G.mail, hotmail og den almindelige... Jeg kan heller ikke skrive til dig pr. mail. Vil du ikke skrive til mig på lisbethboetcher@gmail.com?

    Vh Lisbeth

    SvarSlet
  8. Hej Lisbeth, jeg skriver lige til dig, det kan være jeg har klokket i mailadressen ;0)

    SvarSlet
  9. hej jane ...ked af at høre med din ryg/bækken øv øv,det er da trist...når du er på toppen igen skal vi forsynes med lidt ting,hvis du har tid...mange knus og tanker fra knirke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Knirke, jeg skal nok skrive en mail til dig ;0)

      Kh Jane

      Slet
  10. Så skønne veste - vil du sende mig mormors mail på dortemandersen@yahoo.dk ?? Hvad tager hun for dem?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Dorte, jeg skriver en mail til dig :O)

      Slet
  11. Hejsa.
    I guder hvor har du en skøn blog, bliver helt glad af at sidde og kigge rundt i den.
    Skulle din super kreative og dygtige strikke mor have lyst til at strikke sådan nogen på bestilling? Så har jeg 2 piger som vil elske at blive super smarte. :)

    Når du laver hjerterne på nederdelene, hvad bruger du til det, hvis du vil dele, det ser SUPER fedt ud.

    Hilsen en ny blogger :)

    SvarSlet
  12. Hej Dina, tak for de søde ord om min blog ;O) Min mor laver sikkert gerne veste til dig, hvis du skriver din emailadresse, skal jeg få hende til at kontakte dig ;O)

    Hjerterne på nederdelene er applikeret på, jeg ved man også kan købe fint strygestof, bla hos Laralil, har dog ikke prøvet det endnu ;O)

    kh Jane

    SvarSlet
    Svar
    1. min mail er dinadehn@live.dk

      jeg er blevet helt rundt på gulvet med nye idéer efter jeg faldt over din blog igår, kunne slet ikk lægge mig til at sove for tankerne kørte rundt. :) Så du har her med fået endnu en fast læser. Jeg er selv lige begyndt på at blogge lidt så kig endelig forbi måske du på et tidspunkt kan se jeg bliver inspireret af dig.

      havde godt set hun skrev noget med der strygestof men har heller ikk selv prøvet det før, tænkte det måske var det du brugte. Selv plejer jeg også at applikere.

      Slet
  13. Hej Dina, jeg har skam kigget forbi og kan se du også er flittig ved symaskinen;0) Lad dig endelig inspirere hos mig, så længe det er til eget forbrug og ikke med salg for øje tager jeg det som en kompliment;0) Ikke for at hirke skrap, men har oplevet "mit" design solgt på amio og det synes jeg ikke er så fedt....

    Jeg givet din mail videre til min mor og rigtig god fornøjelse ved symaskinen;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. jamen man bliver da nød til at være lidt frøken skrap når det kommer til sådan noget så der misforstår jeg dig slet ikk, men kan derimod godt følge dig.

      Super jeg ser frem til aat høre fra hende så mine tøser også kan blive smart i en fart med sådan en vest.

      Slet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)