søndag den 5. august 2012

Giveaway hos Klappekage

Så er det vist tid til en giveaway, en lille en, da jeg jo pt er lidt handicappet pga ryg og bækken problemer.
Præmien er en nederdel i babyfløjl eller blød denim med valgfri farve lommer i str 92 -110.
Eller sommerkjole med bambi str 98, eller velourbukser med elefanter str 104, begge dele kan ses i blogshoppen med mål osv


Du kan deltage ved at skrive en kommentar i kommentarfeltet herunder.
Er du bosat udenfor Danmark betaler du selv porto hvis du er den heldige vinder :0)

1 lod for kommentar
2 lodder for kommentar og fast læser

Har du lyst til at linke fra din egen blog vil jeg blive rigtig glad, men det er ikke noget krav.

Vinderen bliver trukket den 1.9



63 kommentarer:

  1. åh super fin Gave away.
    Er helt sikker med på 2 lodder...
    KH Michelle

    SvarSlet
  2. 2 lodder til mig, tak! De er alle sammen flotte, så vil gerne vinde :o)

    SvarSlet
  3. Sikke en skøn give away - jeg er med på et lod! :o) (vi kan dog kun passe nederdelen, da mine piger bruger hhv str. 122 og 110)

    SvarSlet
  4. Fantastisk giveaway. Jeg er med på 2 lodder :-)
    Tak for en dejlig farverig blog!

    SvarSlet
  5. Jeg er helt sikkert med på et lod. Så skønt - som altid. Mvh Hanne hakri@sol.dk

    SvarSlet
  6. Jeg da klart med. Jeg er fast læser så jeg snupper 2 lodder.
    Jeg går efter en nederdel i str 110

    Mvh Mette

    SvarSlet
  7. Lige noget for Isabel, vi ville blive glade for at vinde en af dine skønne kreationer.

    KH Mia

    SvarSlet
  8. Skønt! Jeg. Sidder to lodder og håber jeg er lidt heldig.
    God bedring med korpuset.

    Kg Laura

    SvarSlet
  9. Ihhh hvor fint.
    Jeg er glad for at jeg fandt forbi.
    Jeg har meldt mig somfast læser og er med på to lodder :).

    / maj

    SvarSlet
  10. Jeg vil rigtig gerne være med med 2 lodder

    SvarSlet
  11. 2 lodder til mig :) Kig evt. forbi min retro giveaway..

    SvarSlet
  12. Nej hvor er det en fin giveaway.... Jeg vil gerne be om 2 lodder;)
    God bedring med helbredet, du kære Jane:)

    Gitte

    SvarSlet
  13. dejlig give away, og sikke fornemt med flere valgmuligheder :) 2 lodder til mig tak :)

    SvarSlet
  14. Rigtig god bedring med dig. Dejligt du har overskud til denne giveaway.
    Jeg krydser finger oh håber at vinde lækkeriers til Gaia .....
    Deltager med 2 lodder.
    Hilsen Mette

    SvarSlet
  15. Lækkert, jeg er med på 2 lodder

    SvarSlet
  16. Hvor er den fin, er med på 1 lod :)

    SvarSlet
  17. Jeg er helt sikkert med på 2 lodder

    SvarSlet
  18. Hvor det bare SÅ fint det tøj du har kreeret;). Jeg er med på 3 lodder:) og hvis jeg skulle være så heldig at vinde er jeg vild med nederdelen i str 110:) håber og x'er;)

    SvarSlet
  19. Fin, fin give away. Jeg er med på 2 lodder.

    Hvis jeg skulle være den heldige vinder, ønsker jeg mig en nederdel i babyfløjl til Asta. Og i så fald skal den sendes til familie i DK, som så kan sende videre ;)

    Og god bedring med bækkenet!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  20. I would take anything. Love them all! Writing this in English, so I hope it is understandable in Danish!

    SvarSlet
  21. Jeg vil gerne være med på 2 lodder
    Superprinsessen.dk

    SvarSlet
  22. Vil gerne deltage med 2 lodder og håber så meget på at vinde.
    Kh Lene

    SvarSlet
  23. Sikke nogle fine ting! 2 lodder til mig tak!
    Hilsen Anna
    Ps. der er også giveaway på min blog. Måske har du lyst til at være med : )

    SvarSlet
  24. Lækkert tøj. Jeg er med. Vil meget gerne vinde en nederdel :-)
    - Sara

    SvarSlet
  25. Super fint tøj - deltager rigtig gerne med 2 lod. Mvh Diana :-)

    SvarSlet
  26. Åh dit tøj er SÅ lækkert.. gid jeg vinder. jeg er med på to lodder :)

    SvarSlet
  27. Hejsa sikke skønne nederdele... Jeg vil da vildt gerne vinde en til min Alberte str. 98. Jeg er med på et lod.

    SvarSlet
  28. Hvor er det bare nogle skønne nederdele. Jeg forsøger mig med to lodder :)

    SvarSlet
  29. Waw, hvor er du dygtig. Det er jo helt vildt. Hvem der bare kunne sy....
    Min Lucia vil knus elske dine nederdele. Så vi er med på et lod.
    Maell@rn.dk

    SvarSlet
  30. Jeg er helt klart med på et lod. Du er så dygtig :) Kvaliteten er i top, har været så glad for alt det du har syet til Isabella.

    Lisbeth

    SvarSlet
  31. Sikke en fin give-away. Jeg melder mig straks som fast læser og glæder mig til at læse mere fra dig.
    Jeg er med på 2 lodder og krydser fingre.

    SvarSlet
  32. Hvor er det dejligt, der er så mange der vil være med ;0)

    Kh Jane

    SvarSlet
  33. Ville da være lidt for lækkert at vinde;) Men kan ikke finde ud af at "blive" fast læser, sådan helt officielt...

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du vil være med Carina :O) Du skal bare klikke på den blå bjælke der hedder tilmeld mig dette websted i højre side over alle de små billeder ;O)

      kh Jane

      Slet
  34. Hov glemte da lige at skrive under.

    MVH Carina (caronnie@webspeed.dk)

    SvarSlet
  35. 2 lodder til mig.
    Sikken en fin blog - er lige faldet over den, men bare rolig - jeg slog mig ikke ;0)
    Kh Eline

    SvarSlet
  36. Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett
    2 lodder

    SvarSlet
  37. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  38. Hej, jeg vil også være med. Jeg er bare vild med dit tøj, min lille dreng har dine lækre frøbukser fra forsiden, og de har allerede været flittigt brugt. Jeg har ikke syet i 20 år, men har fundet den gamle Elna frem, og er kommet igang igen :-)) Jeg vil gerne have 2 lodder

    SvarSlet
  39. Hej.
    Jeg vil gerne deltage med to lodder. Har fulgt din blog længe i stilhed, da jeg synes dit design er super fint. Har et par bukser i velour med frøer der er gået i arv fra bror til søster, samt to fine tunikaer som klæder min datter rigtig godt.
    Alt godt til din lille familie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mvh 1musling

      Slet
    2. Tusind tak for de søde ord, har du en email hvis nu du er den heldige ;0)

      Kh Jane

      Slet
  40. Superfine sager du syer. Jeg er med på et lod. Og god bedring med ryggen
    Signe.kistiansen@gmail.com

    SvarSlet
  41. Var lige inde som så ofte før for at lure lidt på dine fine kreationer til Ida og faldt over din Give Away den deltager jeg meget gerne i er helt vild med de fine nederdele ;o)
    Rigtig god bedring med ryggen
    kærlig hilsen
    Karin
    trunte.lina@live.dk

    ps jeg er fast læser så det må blive to lodder

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karin, tusind tak :O)
      Dejligt du vil være med i min lille giveaway ;O)

      Slet
  42. Er med på 2 lodder :-) Meget fin give away!
    frey_lund@hotmail.com

    SvarSlet
  43. Jeg vil rigtig gerne være med. 2 lodder til mig:O)
    hilsen

    Gitte
    gitte@frigaard.info

    SvarSlet
  44. Dejligt der er så mange der vil lege med, det er jeg super glad for ;O)

    SvarSlet
  45. Trine 20 aug.2012

    sikke flot, er med på 2 lodder:D

    Det er en fantastik side du har her og følger med flere gange i ugen- man bliver så inspireret, for sikke en fed stil du har med tøj til Ida:D

    Tak for den skønne nederdel du syede til os og den fantastiske trøje" mormor" strikkede...

    rigtig god bedring til dig
    mvh Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Trine, tak for de søde ord, hvor er jeg glad for at du er tilfreds med tøjet, din datter er garanteret en lækkermås i det fine outfit :0)

      Kh Jane

      Slet
  46. hov glemte lige Trineskelle@hotmail.com

    SvarSlet
  47. Den bambikjole er simpelthen så sød!
    Jeg snupper gerne 1 lod :-)

    Hilsen Frk Hansen

    Du er også mere end velkommen til at kigge forbi mine 2 give away's her: http://frkhansendk.blogspot.dk/search/label/Giveaway

    SvarSlet
  48. Nej hvor er det nogle fine ting du syer- jeg håber på at vinde en nederdel i str 110 :-)

    SvarSlet
  49. Åh elsker bare dine smukke kreationer, og vil frygtelig gerne udvide mine pigers tøjskab med klappekagetøj , 2 lodder til mig :-)

    SvarSlet
  50. Jeg vil meget gerne deltage med to lodder

    SvarSlet
  51. Jeg vil gerne være med på 2 lodder :)

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)