onsdag den 8. august 2012

Glimt fra Instagram ;0)

Jeg hygger mig med Instagram, det er da en af de ting jeg nyder, nu hvor jeg skal holde mig i ro ;0)
Jeg redigerer billederne på min iphone,med nogle fantastiske apps som man kan få gratis eller til næsten ingen penge...
Kameraet i min iphone er også rigtig godt, ikke som mit spejlrefleks, men meget mere handy.
Apps jeg bruger mest:
Camera +
Photoforge2
Framemagic
Squaready

Alle billeder er taget med iphone og redigeret med de nævnte apps ;0)

Ingen reklamer her, jeg er bare vild med min "phone" ;0)

















5 kommentarer:

  1. De er altså så søde og ser ud til at være fulde af livsglæde!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Marianne, det er nogle skønne unger ;0)

      Slet
  2. Dejlige billeder af dine kønne børn :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  3. Er vild med dine billeder af dine dejlige børn, hvor er de gode!!!!! Den med IDa som læner sig forover på gyngen, eihhh. :O Sådan en app vil jeg da lige kigge efter:) Kh fra Viborg

    SvarSlet
  4. Hej Janie, tak for de søde ord :O)
    Elsker at fotografere, og man kan da ikke lade være når man har så fotogene unger, du må da også have 1 million billeder af super skønne Marley ❤

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)