fredag den 10. august 2012

Lækre hoodies a la Alba Baby

Efteråret er lige om hjørnet, og min lille frossenpind, skal have noget varmt til de kolde dage der kommer.
Jeg ved ikke med jer, men jeg elsker altså bare Alba Babys design, desværre har jeg bare ikke lige et barn af gennemsnits størrelse, så meget af det lækre tøj man kan købe sidder ad h.. til på Ida. Sådan er det med Alba babys lækre hoodies. Jeg ved ikke helt hvad det er ved faconen der ikke dur, men det er jo nok fordi Ida er så bette.




Første forsøg med "bevar Christiania prikker"

Velour er træls at fotografere, velouren er ikke så blank in real life

Nu har jeg så prøvet at lave et par hoodies selv. Jeg har brugt mit hjemmefiksede a la moonkids raglan bluse mønster og tilføjet en anorakhætte som jeg har tegnet af fra et stof2000 mønster. Jeg har brugt en str 92 ( det var den str moonkids bluse jeg myrdede i sin tid) og så tilføjet lange ribkanter på ærmer og i bunden. 

Synes selv de er blevet vældig nice og lillepigen har godkendt dem.
Sådan et par bluser er desværre et ugeprojekt med den dumme ryg, glæder mig godt nok til jeg er fit for fight igen ;O)








Rigtig god weekend til alle :O)





17 kommentarer:

  1. *suk* jeg kan næsten ikke se de skønne hoodies, for de smukke blå øjne ♥.

    SvarSlet
  2. Sikke skønne trøjer - jeg ELSKER jo også bare AlbaBaby og deres skønne retrostil :-)
    -og at lille Ida gør det jo fantatsisk foran det kamera ;-)

    SvarSlet
  3. Super skønne trøjer, næsten lige så skønne som modellen :)

    SvarSlet
  4. De er godt nok fine - de står også på min to-do liste, men Freja mangler virkelig ikke trøjer ;)
    Og Ida, jamen hun er jo helt fantastisk skøn!
    Kh Line

    SvarSlet
  5. Super fine trøjer, men intet overgår Ida´s isblå øjne.... Hvor er hun da bare lækkker!

    SvarSlet
  6. Tusind tak, hvor er I søde ;0)
    Line: nej din Freja mangler vist ikke bluser med alle de skønheder hun har hængende i skabet ;0)

    Kh Jane

    SvarSlet
  7. Er helt tosset med den grønne;) Skøøøn;0)

    MVH Carina

    SvarSlet
  8. Tak skal I have, den grønne er også min favorit;0) min søn Malthe bestemte at den skulle have en paraply på maven " så passer den til gummistøvlerne mor "

    SvarSlet
  9. Åhh, flot arbejde og skønne kønne børn du har!

    SvarSlet
  10. Tusind tak for de søde ord ;0)

    SvarSlet
  11. hvor er de gode, hatten af for at du applikerer på velour, det må være noget levende noget at sidde med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan drille en del :O)

      Slet
  12. Smukke pige :) og smukke trøjer :)

    SvarSlet
  13. Hold nu op hvor er de lækre! Både bluser og børn.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina, de blev også lige som jeg gerne ville have dem, de sidder bare så godt på hende ;O)

      Slet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)