tirsdag den 14. august 2012

Pretty in Pink












7 kommentarer:

  1. Hun er skøn.i alle farver synes jeg :o) Hvordan går det med dig (jeg tænker på helbredet)?

    SvarSlet
  2. Tusind tak Elena, nej det er desværre ikke meget bedre, men jeg er simpelthen nødttil st tsge 1/2 time af gangen ved symaskinen for at holde humøret oppe ;0)

    SvarSlet
  3. skønne pigebarn, hun er en rigtig linselus :)

    SvarSlet
  4. Rigtig fint sæt.

    Er det isoli det er syet af?

    mvh Malou

    SvarSlet
  5. Hej Malou, ja det er en lækker tynd isoli fra stof2000

    SvarSlet
  6. Tusind tak for svar.

    min datter er vild med pink, lilla og turkis.

    Jeg må da ud og se nærmere på det isoli.

    Tak for svar ;O)

    mvh Malou

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)