lørdag den 20. oktober 2012

Hippier, same same...but a little bit different ;O)

Her er så live billeder af hippierne med foer...samme model som jeg viste igår, men alligevel forskellig...mere store-pige-agtige fordi Ida har fået længere ben, og jeg har lavet dem knap så vide i benene, hjerter og patchwork er også lidt anderledes, men heldigvis blev de godkendt :O)







Foret har jeg bare lavet ved at sy en identisk buks i ensfarvet solgul bomuld, og syet dem sammen vrang mod vrang, det gør lige bukserne lidt lunere, men tror nu ikke vi kan undvære strømpebukserne under alligevel...

Dagens fotograf er storesøster Puk, bemærk håret som har været flettet vådt, for at give de fine krøller...hvorfor vil glathårede piger absolut have krøller og krølhårede piger have glat hår??

12 kommentarer:

  1. Hun er altså en køn model. ELSKER dine bukser. Laver du dem i denim eller fløjl?

    SvarSlet
  2. Tusind tak Dina :0)
    De her er lavet i en flot kongeblå babyfløjl, men jeg laver dem også i denim

    Kh Jane

    SvarSlet
  3. fede bukser og sikke et makkerpar, ida gør det så godt som model og puk er da en ekstrem dygtig fotograf :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Lotte, synes også de er et ret godt team;0)

      Slet
  4. Er faldet pladask for dine skønne bukser, brun babyfløjl med de gule blafrelommer, er det nogen du sælger eller har et mønster på man kan købe?

    SvarSlet
  5. Og for den sags skyld også alle de lækre strikkede veste med forskellige motiver :)

    SvarSlet
  6. Hej Malene, tak for de søde ord, det er så skønt når andre synes om det man laver ;0)
    Jeg har desværre kun blafrestofnok til et par bukser mere, så det gemnestil Ida, men jeg ved man kan købe det på nettet :0) jeg laver ind imellem lidt på bestilling, men kan desværre ikke hjælpe med blafre bukser ;0)
    Strikvestene laver min mor og de er bare så lækre!!

    Kh Jane

    SvarSlet
    Svar
    1. Fandt faktisk stoffet samme dag og har lige modtaget det i dag, hold ferie det er bare sååå skønt :) Det mønster du bruger til dem, er det selvopfunden eller?

      Slet
  7. Hej Malene, dejligt du fandt stoffet ;0) Bukse mønsteret er mit eget, men der findes mange fine pose bukse mønstre, tror både Onion og Stof2000 laver dem

    Kh Jane

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Så må jeg i sving :D

      Slet
  8. Super skønne bukser! Og ja jeg kender det godt, Anna har de fineste krøller men det er grimt siger hun :)
    *ha ha* og vi andre fik håret permanentet som barn!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er typisk piger, håber hun bliver glad for krøllerne som voksen ;O)

      Slet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)