søndag den 25. november 2012

Julekjole

Første julekjole er kørt igennem maskinen :O)





11 kommentarer:

  1. Gud hvor er den pragtfuld Jane - du er så dygtig!!!! Jeg er også lige gået igang med årets bud på en julekjole, men jeg når dig ikke til sokkerne!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord, denne her er en bestilling, Ida har ikke helt bestemt sig for hendes endnu ;0)

      Slet
  2. Hvor er den dog fuldstændig gude-skøn :)))))

    SvarSlet
  3. Dejlig kjole - og ikke mindst model! ;o)

    SvarSlet
  4. Sød ide med snyde stykket foran.

    Har du set mit spørgsmål omkring rapportbredde og længden på din mors lillepige-veste??

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Henny, ja har set dit spørgsmål og også skrevet et svar, men kan desværre ikke hjælpe dig da det oprindelige mønster er ændret af min mor til at passe Ida og bomuldsgsrn, og hun deler ikke desværre ;0) Håber du ksn få hjælp hos nogle af de andre der også strikker denne slags veste

      Kh Jane

      Slet
  5. Hej. Den er helt fantastisk . Ville pludselig ønske at jeg havde en lille prinsesse til at putte i sådan en skøn kjole.

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)