mandag den 5. november 2012

Ny tunika..

Ny tunika til Ida...




Faldt over dette søde stof i Stof2000 og matchede det med nogle store køkken tern i lunt tykt bomuld...denne model har god plads til en tynd bluse under..
Desværre har Ida mellemørebetændelse igen, hun nåede lige at holde pause med penicillin i en uge....vi havde faktisk lige været ved vagtlæge da disse billeder blev taget....
Hun er en sej lille tøs, som desværre er alt for vant til at være syg, og hun skal være ret dårlig inden det for alvor går ud over humøret :O)


Billederne er redigeret med Snapseed for at give dem det lidt specielle vintage look, en af originalerne er nedenfor ;O)


10 kommentarer:

  1. Det er noget rigtig skønt stof - men da også en helt igennem vidunderlig model :-) Jeg kæmper stadig med at fange mine snart 2 årige med kameraet...
    De er bare så seje de unger! Selvom de er syge med forkølelse, mellemørebetændelse, opkast - you name it - så leger de og er glade. Det kunne vi vokse - specielt mændene - godt lære lidt af.
    Ha en god dag.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line, ja ungerne er altså bare så meget sejere end vi voksne tror :O)

      Slet
  2. super sød tunika og gode billeder.

    hvor er hun sej at hun tager en mellemørebetændelse i så stiv arm, børn er bare så meget bedre til at være syge end voksne er :)

    SvarSlet
  3. Kantbåndet er det et du selv har lavet eller købt? Passer jo helt perfekt til farverne i stoffet og kunne jeg så godt tænke mig for at bryde det lilla lidt

    BTW, jerseyen med bambi, NU langt om længe (som ikk er mer end 1 mdr) har jeg fået samlet både den hvide, blå og grønne. Nu skal der bare lige blive tid til det med at få syet lidt

    SvarSlet
  4. Hej Dina, kantebåndet er købt for lønge siden, jeg har en halv rulle så kan godt undvære et par meter hvis du ikke kan hitte det andre steder;0)
    Fedt med jerseyen, jeg leder efter det grønne, Idas bluser er nemlig ved at være for små;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil jeg meget gerne.

      hvor meget skal du bruge af det grønne? Jeg ser lige om jeg kan finde hjemmesiden jeg har købt det på, mener faktisk det var sat ned i pris.

      Slet
  5. Her er det købt og som jeg skrev, endda nedsat

    http://funkjogging.dk

    SvarSlet
  6. Super, der skal jeg da lige have kigget ;0)
    Kan du ikke skrive hvor meget kantebånd du skal bruge og så din adresse til min mail, står i venstre sidebar, så sender jeg kantebåndet til dig ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. mail er sendt til dig
      Takker for hjælpen :o)

      Slet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)