onsdag den 14. november 2012

Unisex retro uden pang ;O)

Sikken titel hva´?
men det synes jeg nu beskriver disse bukser meget godt, i forhold til nogle af mine andre modeller...
retro farve, retro a la pressefolder, retro kænguru lomme og unisex model ik´?




Jeg har før syet denne model i en lidt smallere udgave...men det mønster jeg lavede er pist væk, så dette er altså en ny udgave...med plads til børn med lidt mere fylde end Idamusen, og et par strømpebukser her i den kolde tid...
Disse er med elastik i benene, men tænker de også kunne være totalt cool som kassebukser, evt med opsmøg forneden ;O)





Gamle model med pist væk mønsteret ;O)


4 kommentarer:

  1. Hvor er de også bare fede! Kan man bestille bukser hos dig, når vi løber tør?
    For søren din datter ligner min på det sidste billede - nok også håret der hjælper en del på det :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria, ja de ligner hinanden med pagehåret....Ida ville have langt hår lige som sin søster, synes ellers hun var så lækker med den korte page :O(

      Man kan godt bestille bukser ;O)

      kh Jane

      Slet
  2. Altså - alt du laver er jo helt perfekt ;0)

    Det må være fantastisk at være så kreativ ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker, sikken ros, bliver helt rød i kinderne ;O)

      Slet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)