onsdag den 23. januar 2013

Giveaway i samarbejde med Lekmer.dk



Lekmer.dk har være så søde at sponsorere et gavekort på 100 kr til brug i deres webshop, og der er meget at komme efter i øjeblikket for udsalget kører for fuld udblæsning ;O)

Vinderen trækkes 3.2. 2013



Lekmer.dk er en nordisk webshop der forhandler børnetøj, legetøj og babyudstyr.
Der er masser af de kendte mærker både hvad angår tøj og legetøj, mine favoritter er Småfolk, Nova Star og Reima på tøj siden, og af legetøj er ungernes favoritter også at finde.

Malthe er vild med deres Wii spil, Skylanders, Lego og Science legetøj
Ida synes smølferne, Lego friends og udklædningtøjet er fint




Har du lyst til at deltage i denne giveaway, er alt hvad du skal gøre at skrive en kommentar, og har du ikke selv en blog skal du skrive din mailadresse, så jeg kan få fat i dig, hvis du er den heldige vinder

Har du lyst til at følge med på bloggen eller linke til denne giveaway på din egen blog er du meget velkommen, men det er ikke et krav for at deltage

23 kommentarer:

  1. Super skøn giveaway! Vil rigtig gerne deltage. Tak for en dejlig inspirerende blog..Lene (soegaard@firma.tele.dk)

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Deltager meget gerne. Lækker blog du har :-)

      Slet
  3. Uh de har mange gode ting, vil helt sikkert gerne være den heldig vinder :-)

    SvarSlet
  4. Jeg vil meget gerne være med :-)

    SvarSlet
  5. Deltager meget gerne - det vil være skønt at finde noget til lille manden :)
    margit.rosenaa@gmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne deltage her

    jytte777@sol.dk

    SvarSlet
  7. Deltager gerne. Det er en fin butik! :-)

    SvarSlet
  8. Ej en skøn giveaway. Laver også selv snart en på min nyopstartede kageblog, hvor der også findes hjemmesyet tøj ;)

    Se med her, og bliv fast læser! kreagrotten.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Jeg prøver lykken - Lekmer har masser af dejlige sager :-)

    Randi

    SvarSlet
  10. Det ku ellers være helt fint, jeg er med <3
    Kinaella@gmail.com

    SvarSlet
  11. 100 kr, hvem kunne ikke bruge det? Jeg vil gerne være med.. Dejlig blog i øvrigt :)
    Marianneesteffensenhotmail.dk

    SvarSlet
  12. Det er da det fedeste tøj dine unger nusser omkring i... Åh, hvem der var en anelse mere kreativ...
    Lekmer.dk er en af vores foretrukne "butikker" - det er skønt man kan få fedt tøj og legetøj samme sted.
    Trinsling@forum.dk

    SvarSlet
  13. Jeg er helt skkert med, og jeg synes da lige at du skal hoppe forbi min give away, tror du vil kunne lide den:-)

    SvarSlet
  14. Jeg vil bestemt også gerne være med :-) -igen!
    Nova Stars er rigtig lækkert. Jeg krydser fingre.
    Hilsen Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk -Nu med give away på bloggen!

    SvarSlet
  15. Vil også gerne deltage :)
    michellesonnejensen (snabel-a) hotmail.com

    SvarSlet
  16. Jeg deltager også, vil da gerne vinde et gavekort :-)
    juliejensen@mail.dk

    SvarSlet
  17. Næh hvor dejligt:-)
    (kattemilla@hotmail.com)

    SvarSlet
  18. Vil gerne deltage, måske du også har lyst til at deltage i min give away på superprinsessen.dk

    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  19. Uh hvor fedt, jeg er med ;0) Kh Dorthe

    SvarSlet
  20. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda
    nadorgerda (a) gmail.com

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)