tirsdag den 15. januar 2013

Tee med nisser....

Lille Tee med "pisse-nisser" som vi kalder nisser her hos os ;O)
Ordet kommer fra en Pippi film, hvor Pippi, Tommy og Annika besøger en familie på en gård...det yngste barn Niels, bliver kaldt pisse-nisse af de andre børn....navnet har hængt ved, og vi kalder tit Ida en lille pisse-nisse, så nu har hun givet navnet videre til alle små nisser...


Jerseyen er en stump jeg har købt hos Dina, den er mikset med en grå isoli i samme tykkelse som jerseyen, og denne gang tog jeg af bredden på str 92 mønsteret som vanligt, og undgik den store halsudskæring som på snegle blusen ;O)






Den ville også have været flot sammen med den grønne jersey fra snegle blusen eller måske en rød??




13 kommentarer:

  1. Ja jeg tænkte straks den grønne, men det er nu også rigtig sød med med det grå

    SvarSlet
    Svar
    1. Den grønne ville være fin, måske du skal have en bid nisser ?

      Slet
    2. Kun hvis du har så meget at der også er til Ida med grøn. Så fikser jeg lidt mere grønt ;)

      Slet
    3. Ja du må skam også gerne få noget grønt mere. Pop mig en mail, hvis du vil have lidt mere

      Slet
    4. Hej Susanne, har skrevet en mail til dig :O)

      Slet
  2. Den er rigtig fin!! Men er altså også pjattet med bukserne!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  3. Tak Stine, jeg synes også bukserne er nice ;0) De passer så fint til de spaglede tees

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare blevet fin. Jeg har endnu ikke selv fået taget mit i brug. Og symaskinen har slet ikke Været startet endnu i år

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Dina, mon ikke du når det, altid dejligt at have noget godt i gemmerne ;O)

      Slet
  5. Den er super fin, især med den gule kant :-)
    Smuk model.

    SvarSlet
  6. Jättefin! Din flicka har blivit så stor sedan jag vart här sist!!! Tiden går för snabbt:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de vokser bare så hurtigt! Ida skal starte i skole til sommer, helt vildt som tiden går ;O)

      Slet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)