søndag den 7. april 2013

Hej far, nu er jeg skolebarn ;O)

Ida fortæller stolt far om første dag i førskolen....svært for farmand at følge med ude fra søen, men Ida fortæller gerne.....om de 16 piger og 8 drenge hun skal gå i klasse med....de fleste kender hinanden, og Ida kender ingen, men pigen der har rum ved siden af hedder Julie!



Endeligt er det lykkes mig at købe bukser til hende der sidder okay på hende, H&M´s super slim ;O)
Hummel skoene er også nye, dem har Ida ønsket sig et par år nu, men hendes fødder har været for små, men i år gik det....så hun valgte selv farven :O)

Godt jeg kan købe lidt når nu symaskinen holder fri!



4 kommentarer:

  1. Hvor ser hun bare sød ud! :) må være vildt med sådan et skolebarn! Godt Tjalfe stadig er lille.. får helt ondt i maven ved tanken :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er også lidt vildt at hun er blevet så stor, min sidste lille baby ;O)

      Slet
  2. Det er bare hyggeligt med sådan et skolebarn, der sker pludselig så meget. Min er også lige startet. Hun er også en super slim model, så måske jeg skulle prøve de bukser. Det samme med skoene jeg kan aldrig finde nogle der passer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Laila, ja det udvikler dem virkeligt og er bare så stort for dem!!
      Disse bukser sider okay på Ida, der også er super slim, men de buler stadig rundt om livet, da den regulerbare elastik skal hives godt ind. I H&M´s cowboyleggins har jeg skiftet elastikken så de passede.
      Hummelstøvlen med 3x velcro sad bedst på Ida, da de også skal spændes godt ind ned om foden :O)

      kh Jane

      Slet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)