onsdag den 15. maj 2013

Skønne unger


Jeg ved godt der er stille på bloggen for tiden, livet går stærkt hos os lige pt, og jeg nyder mine skønne unger...
Ryggen er i klart bedring, jeg har været tilbage på job siden slutningen af marts og jeg træner 5-6 gange om ugen for at holde den iorden....der er så heller ikke tid til meget andet. Jeg har været igang med Tshirts til Ida mindst en måned og de er stadig ikke færdige....MEN jeg har det Så godt!!!
Vi bruger vores autocamper flittigt og nyder weekenderne, hvor vi kan køre og bare være sammen som familie, uden den travle hverdag.


Ida stortrives som førskole barn
Puk er lige blevet optaget i 7 klasse på Da Vinci linien, et tilbud i Esbjerg Kommune for børn som holder af at lære og har let ved det, og hun glæder sig helt vildt!
Malthe har travlt med taekwondo og Treeninghedskirkens drengekor, han er afsted 4 dage om ugen, og går vildt op i begge dele. 
Jeg motionerer på livet løs, og er efterhånden begyndt at kunne lide det, jeg kan mærke det hjælper, og det er jo motivation i sig selv.
Så motion og sund kost er blevet min nye hobby, sjovt som livet kan ændre sig på ganske kort tid ;O)


Ungerne i klar til konfirmation....det blev H&M denne gang ;O)
Puk glæder sig allerede til det er hendes tur næste år!

4 kommentarer:

  1. Hvor er det fint at høre fra dig igen, Jane! Jeg vidste ikke, eller husket ikke, at du døjet med ryg-smerter? Det lyder som om du er ved at få styr på det, med kostholds-ændring og motion. Jeg har jo selv "en ryg", og forsøger at blive bedre på det der med motion ;-) Men kostholdet, det har jeg altså til gode at ændre. Har du nogle gode råd i den forbindelse, som du kan mærke hjelper dig? I så fald, skriv gerne til mig, jeg tager imod alle gode råd med kyshånd <3

    Det er nogle skønne børn du har, Jane! Og fint tøj fra H&M, selv om jeg bedre kan lide det du selv laver. Jeg tænkte på dig i dag, da jeg er i gang og sortere i min datters tøj, og jeg faldt over en Klappekage-kjole jeg har sparet i laaang tid nu! Jeg har købt den inde på Trendsales, for længe siden, og den har været for stor, indtil nu! Så nu vil jeg da give Alba den på, så vi rigtig kan nyde synet af den smukke kjole! :D

    Rigtig god uge videre til dig og dine!

    Kh Marthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marthe, jeg har fået god hjælp til ryggen af en osteopat. det viser sig mine ryg/bækkenproblemer skyldes arvæv efter mine 3 kejsersnit og rigtig usund kost. Det låser mit bækken og lænd i en forkert stilling. Osteopaten hjælper ved at blødgøre det, og jeg har ændret kost for at undgå at forværre arvævet. Jeg undgår sukker , gluten og mælk i min kost, spiser mest grønt, frugt og kød og har minimeret mit indtag af kornprodukter, og jeg trives rigtig godt på det. Det var dog noget af en sukker detox den første uge ;O)

      Ja H&M laver noget fint tøj, kan også bedst lide det hjemmesyede, og håber jeg kan få ro i kroppen til at nyde at sidde ved symaskinen igen ;O)
      Håber din Alba snart passer kjolen ;O)

      kh Jane

      Slet
  2. jeg kan altså godt forstå at du er stolt af dine børn, de er både smukke og dygtige.

    dejligt at høre at i har det godt :)

    SvarSlet
  3. Tusind tak for de søde ord Lotte ;O)

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)